Inchecken: Nog maar 4 mijl op de teller van mijn nieuwe 2023 SCL500 (op een trailer naar huis gebracht en naar het benzinestation gereden om te tanken). Ook een olieverversing gedaan, omdat ik het oliepeil niet kon zien...ik weet het...
Ik heb een Daytona Velona toerenteller van Webike geĂŻnstalleerd (Japanse instructies zijn moeilijk te volgen), een bagagerek, handkappen en een zijstandaardvoet (allemaal van AliExpress, zeer goede kwaliteit), een Coffman's low uitlaat (helemaal zwart) en een Puig light smoke touring windscherm. Ik denk dat dat alles is...
Ik ben bezig met zadeltassen: ik wil het SW-Motech SLC-thema gebruiken.
Ik heb een imitatie rek aan de linkerkant uit China gekocht, die nog niet is aangekomen. Ik heb ook een set rekken van eBay voor een Royal Enfield, denk ik. Ik zal die op maat knippen en een rek aan de rechterkant maken nu ik de uitlaat heb verlaagd. Ik ken een man die een man kent die kan lassen. Merk op dat de rekken tweezijdig zijn. Verwissel gewoon de rechter- en linkerknoppen door de schroeven met inbussleutels te verwijderen (verschillende sleutelmaten, dezelfde schroefmaten). Ik heb ook een paar kleine SW-Motech montageplaten van Amazon gekregen, ongeveer $40 per stuk.
Ik ben van plan de connectoren alleen op Tall 50 Cal Ammo Cans (SAW of PA19) te monteren, die ik in een lokale Surplus Store heb gekocht. Ik ben van plan de munitiekisten te schilderen zodat ze passen bij de oranje tank. Ik heb ook een set van 35L zadeltassen per kant besteld, weer van AliExpress ($45 bij Ali, dezelfde op Amazon voor $109).
Ik heb een paar projecten te doen, maar ik ben klaar om te rijden zodra de sneeuw smelt.
Ik laat je weten hoe het project verloopt.