Ik ben verrast dat deze thread nog steeds leeg is. Waarom heeft u de CL500 gekozen en niet andere scramblers?
Voor mezelf:
-Ofwel hebben andere scramblers niet genoeg vermogen (Royal Enfield) of te veel (Ducati).
-Honda staat bekend als een goede kwaliteitsproducent.
-Prijs-kwaliteitverhouding voor mij het beste bij de CL500.
-Design en lichte offroad bruikbaarheid
-Lage kosten in gebruik (jaarlijkse belasting 36 euro, verzekering slechts 76 euro/jaar, laag in gas en onderhoud)
-2 cilinder watergekoeld, voor mij beter dan een 1 cilinder motor (meer vibraties)
-Eigenschappen: goed koppel vanaf lage toeren, geweldige instellingen van Honda.
Triumph brengt in 2024 de nieuwe scrambler x 400 uit, ik zou nog steeds de Honda CL500 verkiezen.
Voor mezelf:
-Ofwel hebben andere scramblers niet genoeg vermogen (Royal Enfield) of te veel (Ducati).
-Honda staat bekend als een goede kwaliteitsproducent.
-Prijs-kwaliteitverhouding voor mij het beste bij de CL500.
-Design en lichte offroad bruikbaarheid
-Lage kosten in gebruik (jaarlijkse belasting 36 euro, verzekering slechts 76 euro/jaar, laag in gas en onderhoud)
-2 cilinder watergekoeld, voor mij beter dan een 1 cilinder motor (meer vibraties)
-Eigenschappen: goed koppel vanaf lage toeren, geweldige instellingen van Honda.
Triumph brengt in 2024 de nieuwe scrambler x 400 uit, ik zou nog steeds de Honda CL500 verkiezen.